Po Galaxies sa už dávno zľahla zem, Stará Republika ešte zabojuje.

Po polroku od vydania onlinovky Star Wars: The Old Republic sa Bioware konečne odhodlali redukovať počet svojich serverov. Ohromná komunita, ktorá sa okolo projektu zlietla krátko po predvianočnom EA(tm) šialenstve sa začala rozpúšťať prakticky po prvom mesiaci.

Na chvíľočku to zastavil veľký patch 1.2, ale ani ten nebol veľké terno – skôr nepriniesol, to čo sa od neho čakalo. Aj preto na fórach hry denno denne plakali do mĺkvej vŕby zástupy hráčov žiadajúci o zlučovanie svojich “ghost town” serverov. Veľmi skoro sa ukázalo, že dve stovky serverov je príliš veľké číslo, ale Bioware veľmi dlho otáľali + odradzovali tak ďaľších hráčov.

Krátko pred 1.3 patchom začal server transfér – mimoriadne zvoľna a bez možnosti pre hráčov určiť si svoju destináciu. To preto, aby im transféry nerozhodili situáciu ešte viac. Síce takto majú projekt pod kontrolou a niektoré servery sa naozaj krásne nafukujú do hrateľnosti, ale tí, ktorí rerollovali pre všeobecnú nudu a chceli mať svoje postavy pospolu – majú smolu. A to je SWTOR hra, ktorá vyslovene bazíruje na tom, aby hráč mal viac postáv na 1 účte/serveri (legacy systém).

Inak 1.3 priniesla hlavne ranked Warzony a automatický grupovací systém – čiže veci, ktoré dnešní hráči tak nejak už vyžadujú od začiatku hry. Po pol roku od vydania má hra konečne podobu, ktorú mala ma pri vydaní. To by ale nenásytná EA nemohla uťať betatest 4 dni pred Vianocami. Ďaľší patch sa má viac zamera na obsah hry, nové misie a tak. Veľa šťastia – budete ho potrebovať. Sci-fi MMORPG tak nejak zatiaľ neletia ako f